Midsommarhäljen

hej hej kära dagbok *asg*

Har nyss börjat jobbet... känns helt okey inte ett dugg trött *som ja brukar vara annars* så de kommer nog bli en luuuugn kväll:P..

Hopp i fredags så va man hemma hos rimbjers mansion=).. Där var nästan hela familjen samlad=) Förutom pappa.Patric och Molle.. hehe molle är ju en del av familjen Rimbjer nu:P Patric och Molle förlova sig i fredags=) Grattis <3 och välkommen till familjen hehe du kommer inte få en lugn stund haha:P nu är de bara bullen i ugnen som fattas=)
 Åt lite god midsommar mat,,, var grymt trött å jävligt osocial *sorry*

I lördags var de dags för parken fy fasiken va kul ja hade där=).. Va först hos Ewelyn å prata en massa skit sen bar de iväg till parkhallen.. Tvinga upp Mimmi till parken efter många om och men så kom hon upp dit:P Tappa ju bort Ewelyn inne i parken men dampa loss framför scen men mimmi och co från 23:00-02:00 haha de kändes dagen efter:P.. Sen jämt innan de skulle stänga mit i "efterfesten letandet" så ringer Patric och han fick för sig att han skulle samla alla syskon *sex st* haha å de klara han.. Lillebror har ju äntligen blivit 18 så han också får va med:P Sen skulle då stå på led i åldersordning haha va någon pappa kände som ville träffa oss alla.. haha såg nog kanske kul ut:P.. Dock inte lika kul när ja är typ mittenbarn fast är kortast å alla andra typ två huvuden längre än mig:P fattar inte varför ja blev så jävla kort:P...
men men efter många om och men så fick tag på efterfest.. hade grymt kul där med.. Va hos en som nyss hade flyttat in och han låg däckad på sitt rum å vi spela ganska hög musik till fem på möran.... *jag försökte vara snäll å sänka några gånger men då va de nön annan som höjde haha*..
**ska du med hem till mig å käka deg;)** haha kvällens bästa raggningsreplik....
Så vid fem tiden så traska jag,Mimmi,Jossan och Ingeborg hemmåt=).. Gick ganska segt hem måste ja säga.. Man hörde sängen ropa efter mig på lååångt håll=)..
Tack för en grymt kul kväll.... Måste göras om nön gång:P

Igår *söndag* låg ja mest hemma å tyckte synd om mig själv=)....

nej ska dra iväg å skura lite golv;).. men vi hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0