seeeeegt..

fan va segt de va att ladda hem msn... jävla bredband..
sitter här med min kurrande mage å har på scream ett på tvn,, funderar på att ta nö å käka,, har varit dålig på att käkat idag.. har ätit en smörgås.. tror ja får ta mig lite mat snart,,

gött att va hemma faktiskt, bara ta de lugnt. de är tyst omkring mig å de kan inte bli bättre:P..

Tror ja ska gå in på youtube å lyssna på wind of change..=).

blev otroligt besviken när ja gick in på aftonbladet å läste att min sötis *Fredrik Ljungberg* inte skulle spela i landslaget nö mer=(. fan de va ju därför man kolla på fotbollen, för att se han springa omkring på plan å se snygg ut haha. vem ska man kolla in nu då?? hmm rosenberg är ju ifs rätt het han med..

På tal om hetingar... ni skulle ha vart i "stan" idag vid statiol.. TRE fulla bussar med unga militärer stod på parkeringen:P. grrr.. va nära på att lämna Emmy å hoppa in i en av bussarna haha.. fan att man inte gjorde lumpen,, tror nog att de skulle ha vart jävligt kul *om man hade kondition till de*... plus att de en massa fina pöjker i uniform hela dagera de kan ju inte va fel de heller haha...

Nej ska kolla igenom kylskåpet å se om de finns nö ätbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0