Vill bli frisk=(

okey kanske tjatar om min förkylning.. men de är fan inte å leka med=(. Vill bara att den ska gå över, så man kan bli sitt gamla vanliga jag igen:P..

Kolla på extreme home macover förut. Vill man bara rensa kroppen, å bara nö böla så är de fan bara att sätta på det programet.. tårarna bara sprutar på en. Tror inte ja har sett ETT program som ja inte har grinat som en tok till.
Alla familjer behöver verkligen den hjälpen som dom får. Dom har oftas en sorlig berättelse att berätta.
Fast tänk va många familjer dom skulle kunna hjälpa om dom inte gjorde alla hus så "lyxiga".. visst dom familjer förtjänar de, men tror även att dom skulle bli lika glada över ett hus som inte va såååå "lyxigt".
Fast de blir ju "bättre" tv om de är överklass på husen:P.. Jag skulle dock inte klaga på att få ett sånt hus. haha *dubbelmoral*...Fast visste ja att ja skulle kunna hjälpa en massa andra familjer i nöd, om ja nöjde mig med ett mindre klass på huset. Skule ja så klart göra de.. =).
titt nu har ja visat mig lite mänsklig idag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0