fyra timmar kvar

Det svider när man mister tråden
Kunde man ha hållit kvar?
Vill tro på ett annat liv, på vakande ögon
Känner dem ibland
Tysta ord, rysningar
Kanske önsketänkande
Vill säga dig en del, lyssnar du?
Tänker på glada stunder
Inget annat känns som verklighet
Känner lukten, lukten av närvaro
Kan ett liv passera helt?

Sitter här med den berömda kaffekoppen,, Börjar bli grymt sleten just nu. Vill bara hem och sova,
Lillbrosan fyller hela 18 år idag. Grattis. Fan tiden går så fort. Han ska inte bli 18 han är min lillebror som ska va typ 8 år å springa efter mej å mina vänner och reta gallfeber på en. Men i idag blir han "vuxen" helt sjukt. Själv blir man inte äldre:P. Iallafall inte i sinnet haha... Tycker jag är i en bra ålder nu..kan stanna här resten av livet:P. kan sträcka mej till 25 sen ska ja sluta upp med att fira min födelsedag,, då är de stopp=).

Hmm nej ska ta mej en runda,, men vi höres. Ni får ha de så gött..

*tänker en massa,,vill inte men ändå vill ja.. Varför kan inte livet vara mer enkelt???*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0