sjuk humor

Okey vill bara förvarna er att JAG börjar bli trött och då får jag jävligt sjuk humor...=) haha ja tyckte dom va roliga



Domaren till Bellman:
- Det var du som rånade banken, polisen har hittat dina fingeravtryck!
Bellman:
- Omöjligt! Jag hade handskar!


En man sätter på en otroligt ful kvinna. Medan de ligger där säger kvinnan:
- Men du. visst finns det något vackert och värdefullt i mig trots allt?
Mannen:
- Jofan! Men jag tänker dra ut det snart

En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade.
- Booom!!! sa bodybuildern och slet av sig tröjan!
- Vad är det där? frågade blondinen.
- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!
- Boom!!! sa bodybuildern och slet av sig sina byxor.
- Vad är det där på dina ben? frågade blondinen.
- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!
- Boom!!! sa bodybuildern och slet av sig sina kalsonger.
Då gav blondinen ifrån sig ett skri och sprang i panik ut ur gymmet.
Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg.
- Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort...


Anita och Harry ska skiljas, men båda vill ha vårdnaden om deras enda barn. Domaren anser att modern har största rätten till barnet, men mannen bestrider detta med följande motivering:
- Om domaren lägger en krona i en automat och får en chokladkaka, vems är då denna? Domarens eller automatens?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0