Tjena kungen

hehe..
Har gjort mina kvälls sysslor nu på jobbet=).. Försökte ringa Katta men den prata i telefon SOM VANLIGT! *snyft*.

Hopp skulle ha fikat med Sanna idag men hon balla ur ANDRA DAGEN I RAD!!!.. du vill inte umgås med mig erkänn=(.. Du tycker inte om mej längre;) hehe..

Tjejkväll eventuellt på Fredag ska bli grymt kul.. Va ett tag sen. Jag och my prata om vårat snack för tre månader sen att vi skulle träffas alla mins EN gång i månaden.. haha jo tjena de har ju inte blivit av=)..... haha vi skyllde på att vi alla jobbar så olika.. nej men vi får ta tag i de där å träffas lite oftare. Synd att Sanna inte kunde va med.. men vi får väl ha kul utan dej;)... hehe nej da vi kommer å sakna dej;)..

Emmy kom på att ja å Katta ska laga tonfiskgrytan;) billigt å bra när man typ är PANK.. Löning på tisdag och då ska jag och Sanna till Ellinor ska bli grymt kul å se vad hon säger.. är lite skeptiskt men får se om hon får mej på andra tankar... Har hört att hon är grymt bra och berättar saker som hon inte kan ha en aning om. ska iallafall blir grymt kul och intressant.

Hopp händer till häljen da? Lasse stefanz i Sunne.. Men som sagt är typ PANK,, så de får bli som de blir om man åker eller ej.. Sofia lova ju i början av året att hon skulle köra, så de känns konstigt att dra dit utan henne.. Vet att hon kommer vara med på sitt vis. Helt sjukt att de har gått över TRE månader sen du lämna mig/oss. På ett vis känns de som igår men samtidigt känns de som du har vart borta i evigheter. Livet är tomt utan dej å våra snack å partyn... Saknaden växer för varje dag. Kom hem till oss. Tänk att bara få krama dej en sista gång.. tänk om man fick en dag eller en timme med dej.. Fan va ja önskar att ja fick se dej en sista gång. älskar dej nu å för alltid.

image32

Kommentarer
Postat av: Katarina Bäck

mmmm tonfiskgrytan :D den smakar bäst efter två på natten har ja lärt mig :P haha

2008-05-22 @ 00:34:17
URL: http://kaatitsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0