Valborg m,m

Hejsan hoppsan.
Hopp igår var de valborg/majbrasa. Satt hemma hos Erik å grilla å drack lite *för mycket:S* Mycket trevligt faktiskt. Hade grymt sköj. På hemvägen sen när ja nästan var hemma så kom ja på att mina väska låg kvar i kassen som ja slängde iväg vid Volvo fatta va sur ja var eller. Fick man gå tillbaka hela vägen i spöregnet. fundera nästan på att skita i väskan men kom på att nycklar å bankomatkortet låg där så de va bara att traska tillbaka:S.. klantarsel....

Vi skulle ha vart i persberg å kolla på fyrverkeriet men blev aldrig så... Är lite små glad över att vi inte kom iväg. Valborg var min och Sofias dag. vi åkte alltid till persberg och festa, så de hade känts tufft tror ja att åka upp dit,. Tror inte ja skulle ha vart så social hade nog varit i min egna lilla värld.  Så många minnen, som näe vi gick hem från persberg ett år. När vi satte oss i diket å vänta på Sanna å Alex. Sjöng å skratta haha. lilla gummsan<3

Satt och prata med två tjejer igår. Prata om dej, om vilken fin person du var. De rann många tårar för dom när ja berätta hur du var. Du berör fortfarande en massa människor. Dom visste inte vem du var,men blev tårögda.
Finns inget ont att säga om dej.. Jag har bara posetiva minnen från dej. Och jag borde ju veta eftersom vi har vart vänner i 15 år. Börja fundera här om dan om vi någon gång var ovänner.. Men kunde inte komma på en enda gång. Förutom när vi var små.... *skäms förlåt gumman*.

image33image34image36image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0