Är så duktig

Har för en gångs skull lyckats göra köttbullar=) Gött å va utbilldad kock å kan inte ens köra köttbullar *BRA SANDRA* haha visst kan väl göra köttbullar men får dom inte så perfekta som mamma=( Men idag vart dom riktigt lyckade faktiskt *grymt stolt*. Så de blev köttbullar och potatis med brunsås,lingonsylt och brysselkål. De kittla dödsskönt i kistan=).

Blir en ganska lugn kväll. Jag och Budda ska mysa framför tvn och bara va.. Finns väl inge vettigt att se på som vanligt, i så fall får de bli en film. Försöka vända på dygne i möra när man ska upp kl SEX på söndag *gäsp*. Blir en stressig dag på söndag. Direkt efter jobbet blir de bara att rusa ut till brukshundsklubben, då de är en handlerkurs. Den slutar ca halv fem då blir de bara hem å snabb duscha å sedan traska till pappa å fira "farsdag".

Jag fick ju äran att köpa en prestent från oss barn. Han önska sig parfym vilket jag HATAR att köpa till folk. Visst jag kanske tycker den luktar gör gött med de kanske inte personen i fråga gör. Men men fick bli en hugo boss parfym, tyckte den lukta helt oki, får spara kvittot ifall pappsen inte tycker de. Om han nu skulle våga erkänna de det vill säga:S...
köpte även några lotter som jag kommer kräva att få 50 % av vinsterna. Ännu en sak som jag inte tycker om att köpa till folk:D.

Nästa hälj är de första utställningen för Budda och Gaia:D. Kommer blir grymt kul, om nu jag inte svimmar innan de är våran tur,:S. Måste ju hålla in nervositeten lite för både min och Buddas skull..

Nej nu ringde Katta ska ut å röka.



Kommentarer
Postat av: sanna

Hugo boss är perfekt till en far :P

2008-11-07 @ 22:43:12
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0