body step.

tjosan..
Har nyss varit på body step. Haha hmm nja man stod ju mest å kolla på som ett fråge tecken. Men som de sa att man gör de dom första gångerna innan man kommer in i de. Visst de verkar va kul om man bara lär sig lite mer, men jag är nog mer för spinning, där är de bara att trampa på å se glad ut;).
Ska kanske ge body pump en chans till men sist tyckte ja inte att de va speciellt kul. Men får se hur jag känner mig i möra. Ska ju på spinning på onsdag med Emmy. Sen så vill jag även prova på Core. Får se vad kroppen säger i möra.

Skratten idag har lagt sig på ett litet fruntimmer som tror hon är drottningen själv. En liten bortskämd flicka som inte har mycket att komma med här i världen. Folk skrattar åt dig å ditt sätt att va. Men men har du inge annat för dig än å snacka en massa skit, så gör de om de får dig att må bättre. Livet är för kort, du om någon vet de. 

Kommentarer
Postat av: Katarina

hmm har Sanna ändrat texten??

Den är nämligen MINIMAL på min dator, fick typ fästa ögonen i skärmen för o se vad det stod ;p

2008-11-03 @ 23:21:16
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Sara

Och ni snackar om att man ska ta upp det med personen ifråga?!

Jag skrev vad JAG tyckte och TÄNKTE.. Om ni sedan inte håller med är upp till er och så gör ni vad ni vill. Har jag inte rätt??

Ibland måste man ju faktiskt tänka längre än näsan räcker.....

2008-11-04 @ 11:04:51
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag har inte ändrat texten, den är minimal för mig med =S skumt!



TRÄNINGSVÄRK! Härligt bruttan min!

2008-11-04 @ 12:14:12
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv. Är det fler som reagerat?? Du och Sanna? Som jag sa till Sanna, jag hade ingen aning om att ni var nära vänner med Calle och Conny, inte innan allt hände iaf. Har aldrig sett er prata med dom eller något sådant.

Det konstiga är att jag skrivit ett likadant inlägg förut men då var det ingen som reagerade av er?!

Men då får väl jag vara den mogna av oss och be så heeemskt mycket om ursäkt!!!!!

2008-11-04 @ 13:55:06
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0