diska eller inte diska?

Sitter och funderar på om man ska ha ork i kroppen till att diska bort berget av disk som finns i köket... pust å stön, nej vet ni vad de blir diskmaskin när jag flyttar sen. Disk och tvättmaskin:D...

Ringde nyss till folksam å bad dom skicka ett  nytt papper där försäkringsnr står, för märkte när ja va hos veterinären att jag nog har kastat bort de, när jag storstäda för nön vecka sen:D. KLANTSKALLE!!..
Men prata med en trevlig karl som sa att de inte va nö problem.

Nej ska ringa till Katta *prata för tio min sen men va gör de;)*. Jag måste ut å förpesta luften...

Ha de gött ni som förtjänar de;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv. ? hehe ja av sånna som inte gillar mig, vet exakt vilka dom är! Så dom räknar jag inte ens med. Men man borde ju lära sig att folk är puckade tyvärr!!



Ja visst får du skriva. Men jag blev superledsen av att få reda på det via en blogg. Du kan ju föreställa dig själv!! Och sen att man pratar om det i Filipstad, du VET hur stassare är. Går två minuter sen vet alla och alla har en egen version av hur allting hände!!

Men som sagt, jag ber om ursäkt om du tog det fel!!!

2008-11-04 @ 14:11:30
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag lyckades en gång också trycka på något, blev skit snyggt men minns inte va fan jag tryckte på!

Gud så härligt, har bara i ankeln och vaden.

Men body pump ikväll de ska jag orka med.

Kan inte du följa med, prova en gång till :)



2008-11-04 @ 14:28:20
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0