Hallå världen

Hejsan..
Orka inte skriva nö inlägg igår. Vi åkte vid fyra på lördagsnatta, så hade man sovit en timme. Å vi kom hem kl åtta på söndags kvällen, Så då hade man typ inte sovit på ca 30 timmar så jag va ju ganska sleten.. Visst så söv ja väl i bilen halva vägen hem. Men de kallar ja inte sömn haha.

Utställning i Borås igår då. Gick väldigt bra för både mig och Budda haha. Han kom tvåa i hanklassen, så jag var riktigt nöjd, Fick fin kritik med. Domarn påpeka även denna gång om vinklarna fram.
Den här gången va jag inte ett dugg nervös, inte ens i närheten av hur man kände sig förra häljen Då var man ju mer död än levande. Så fick höra att även jag skötte mig bra igår;)
Budda fick även Hp (Hederspris) =)
Så stolt över min gris så..

Katta och Gaia kom trea i tik klassen men MYCKET bra kritik och hp Grattis Grattis.

Jenny och Dundra hmm nu ska vi se om ja skriver rätt här, men ni får väl rätta mig om ja inte gör de;).
Dundra blev bästa junior och fick sen tävla om att få ett cetterfikat tror de heter så öö hmm aja skriver så, så får vi se om de är rätt,, Men  hon fick tyvärr inget. KONSTIGT NOG. Tycker Dundra är gudomligt snygg. Grattis grattis

Tack för en fin fin dag flickor och pojke;).

Kände mig mest som en barnunge hela dagen, som påpeka att jag var så trött hela tiden:P
hehe sorry om de va jobbigt att höra på..


Nej ska ut å blåsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0