hallå världen

tjo,
Sitter och halv glor på simpssons. Har nyss käkat liten frukost/lunch/middag. För mig blev de ju frukost eftersom de är de första jag käkar idag. Vakna kvart i två hehe men då la jag mig inte fören sex i morse heller.
Prata med Katta inatt vid ett å då bestämde vi oss att jag skulle komma upp till henne på kaffe *inte normalt I know*.
Väckte Budda å traska upp till Katta. Drack lite kaffe å snacka en del. Kom hem vid kvart i fem precis innan hemsökta hus börja så de va å kolla på de en timme. Sen slockna man ganska fort.
Budda har vart HEL död hela dagen.. hehe han har väl inte fått sin "normala" sömn inatt.

Inte långt kvar nu till Söndan. Buddas första utställning, början bli ganska nervös nu måste jag erkänna. Är ju typ de man tänker på hela dagarna:S. Men men gör man bort sig så kommer ja nog *förhoppningsvis* aldrig se dom människorna igen haha:D.
Bara nio valpar anmälda å sju av dom är hans syskon.  Så de blir en liten syskontävling + en till. Ganska roligt faktiskt.

Näää ska väl göra nö vettigt. Ut å träna med Hunden kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0