I´m baaack

hallå!.
I´m back=).
Sitter och halv glor på xena hehe sååå bra.
Jahopp ni vill väl veta hur de gick i söndags antar ja;). Gick väl skapligt, han fick jätte bra kritik förutom att han hade dåliga vinklar fram. Vilket jag hoppas kommer bättra sig=). Vann i hanklassen och va bäst i rasen gjorde storebror Brolle, men FANSIKEN va snygg han är. Förstod direkt att han skulle vinna.. Jävligt fin.

Gaia blev bästa tik, Grattis gummsan.

Hmm haha ni skulle ha sätt mig igår, jävlar så nervös jag var. Kommer kanppt ihåg va som hände i ringen. Kändes som ja var där inne i tio sek, men de var i ca tio min. Budda skötte väl sig någolunda *vad jag kommer ihåg*. Kan ju inte begära så mycket av han när de va första utställningen. Han kände säkert av att jag höll på att dö av nervositet, å de smitta säkert av sig till han. Han undra säkert varför ja va så nervös, å undra vad för läskigt vi skulle göra...

Tack Bettan för att vi fick sova hos dig.=)

Nej nu ska jag fortsätta se på Xena sen blir de SÄNGEN!. Japp jag skrev rätt, blir sängen ikväll=)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Wahlström

GRATTIS....VAD KUL!!! Kan du inte maila mig kritiken...är jättenyfiken.

Bra kämpat av er....ha en bra vecka och krama guldklimpen!



Kramiz



(kan jag stjäla ngn av bilderna på honom och Gaia nedan??)

2008-11-18 @ 08:08:46
URL: http://www.simplesite.com/Uppercut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0