Insider

Kollade på insider förut, å blev bara mer förbannad för varje minut, Programet handla om djur som blir sexuellt Utnyttjade och misshandlade. Ganska sjukt att sexUtnyttjing av ett djur INTE är olagligt, men att ge hunden en smäll de åker man dit på. Visst man ska inte slå djuren, så de är en jätte bra lag, men är ganska sjukt att man får sticka in pinnar,organ,kvastar i djurens underliv utan att bli straffade Tycker de skriker mer djurmishandel av de.. Oftast är de ju "svårt" att bevisa brott, som dom sa i programet. Men ja höll på att skratta ihjäl mig åt en som skulle på rättegång i dec, för att han hade haft "sex" å knivskurit en häst till döds.
Han blåneka ju såklart. Men när reporten fråga hur hans sperma kom in i hästen box, så hade han som svar att han hade använda kondomer under sin säng. Så någon måste ha tagit dom å lagt in i  hästen box, HALLÅ!!..
Visst de är väl inte omöjligt men HALLÅ!.
Som han sa:
Tror ni att jag skulle va så dum å lämna sperman kvar i boxen, om ja hade gjort de?
SVAR JA!.. Om du ens kan tänka tanken till att göra så mot ett oskyldigt djur, så kan du inte ha så mycket innan för pannbenet.
Helt sjukt hur många anmälningar de finns för just de. Många som anmäler att deras djur har blivit knivskurna/sexuellt utnyttjade.
En tant va så störtskön i programet. Polisen vägra hjälpa henne. Då sa hon något *hörde inte riktigt va hon sa* men de va något om att de skulle bli synd om den personen som hade gjort de, om hon fick tag på han. Då sa polisen att hon inte får ta "lagen" i egna händer.. DE skiter jag i för ni gör ju inge åt saken. Å ordet fängelse de kommer in i ena örat å åker ut ur andra. Jag förstår henne, jag skulle nog inte kunna kontrollera mig om ja fick tag på den personen som hade gjort mit djur illa.. Nej vet ni va! In med en ny lag i sverige de säger ja bara!!.



Kommentarer
Postat av: sanna

usch och fy.

HUR kan man njuta av att göka på en HÄST?!

Idioter!

Av med snorren de ska de fan bli!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-13 @ 14:03:21
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0