jag lever.

Igår va de en tuff dag för Sandra=).
Sov ju inge förens jobbet igår,börja kvart i sju. Slutade halv två, sen va de bara att hämta hunden å åka ut till klubben där det var ringträning. Va mycket trevligt, men Budda va typ helt omöjlig igår. Allmänt
vrång helt enkelt. Så va han inte sist=(. Hehe skyller på pappa *som hade han när ja jobba*. Han börja lyssna i slutet av träningen, men sen börja de spöregna då ville inte han va med nö mer.*suck* Hmm hoppas han sköter sig bättre på Söndag då de blir mjölby på hans första utställning... Får se om ja VÅGAR ställa ut han, jag kankse springa iväg å "går vilse", så nön annan får ställa han;) Haha!. Tack för en lärorik eftermiddag:D.

Kom hem vid fem, då va de bara att traska till pappsen i regnet. Jag lyckades köpa en parfym som han verka tycka om. Tre av mina bröder önska sig den i julklapp *stolt*. Men va faktiskt väldans god *doften alltså*;).
Fick även mina 50 % av vinsterna , 0 kr blev de. hehe är dock inte lika bra på att köpa lotter..

Kom hem vid halv sju. Kolla på slutet av One tree hill. Den sluta vid sju, så släckte jag ner å kröp under täcket.
GISSA NÄR JA VAKNA!!!!..  Tio i morse:D. Fy fan säger ja bara. De värsta är att Budda även han inte hade rört sig ur fläcken. Hmm jaja de va gött å söve kan ja säga iallafall.


Nej ska tvinga ut grisen i regnet, annars kanske de händer en olycka:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0