muffins och kaffe

Har nyss bakar muffins med after eight i. Får se om de går att äta haha. Kaffet är på kokning också. Hade tre ägg i kylen som inte hade många dagar kvar i livet,så va tvungen att göra något med dom.Så de blev muffins, kom sedan på att jag hade after eight hemma så stoppa i lite sånt med.. De såg gött ut när ja tog ur dom ur ugnen så de ska nog gå att äta...

I möra ska jag ut till mammsen i skogen.. så Budda får springa av sig lite å även träna lite inkallning med han. Fast sist ja släpte han lös så va han som ett plåster på mig hela tiden,  Men går ju att ändra på de med;).

på söndag är de dags för utställning igen, den här gången är de i Borås *terrierderby* Ska bli lika intressant den här gången, Är inte lika nervös den här gången *än så länge*. Så den här gången kanske JAG kan sköta mig lite bättre:P.

Nej nu blir de kaffe och muffins <3

Kommentarer
Postat av: sanna

de lät GOTT!!!!

Puss

2008-11-21 @ 13:55:15
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0