My only wish


Den här låten med Britney spears-Only wish, är min och Sofia låt. När jag lyssna förut på den så rann tårarna men log även stort när jag såg mig och henne framför mig när vi fjanta oss till den låten. Vi kunde lyssna på den låten mit i sommarn. Första gången vi lyssna på den va hemma hos hennes far å Fia dansa med klädhängaren och jag med garderoben haha guuud va jag saknar denna kvinna. Britney enda önskan i låten är kärlek, min enda önska är att få se min underbara vän igen!, Som jag har sagt så många gånger förut, livet är inte desamma utan henne. Tomrummet är för stort som jag tror aldrig kommer att fyllas igen.... Längtar efter den dagen då vi kommer ses igen, vilket jag är övertygad  om att vi kommer göra. Men den dagen kommer nog att dröja. Men när de är dags för mig att lämna denna plats hoppas jag att jag möts av henne å hennes underbara leénde. Vi kommer att ses igen darling<3



Vi ses i himlen älskade vän.
Älskar och saknar dig så otroligt mycket.
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0