nachos

Har nyss käkat nachos med Emmy. Apotekans julmust va ju med på ett litet hörn också. Va mycket gott måste jag säga. Va bra länge sen man gjorde de. Har packat lite också inför möradagen. Men kommer väl små packa hela kvällen när man kommer ihåg något som måste med.
¨Gå till ferlinskolans fotbollsplan kanske å springa lite med Budda, så han kanske sköter sig LITE på söndag.
Har haft en sån stor klump i magen hela dagen, att man redan är nervös kan ju inte va bra hehe. Undrar hur ja kommer va i möra å på söndag. Kanske förvandlas till ett monster på tävlingen, sur å grinig;). Nej da de blir jag väl inte förhoppningsvis.

Nej ska väl fortsätta min packning... Mit batteri i datorn håller på att dö med. *orka sätta i laddarn*.

Ha de gött så hörs vi på måndag, om ja inte skriver ett inlägg till ikväll!

Ha en trevlig hälj, de ska jag ha iallafall<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glöm INTE vaccinations kortet ;-)

2008-11-14 @ 22:10:15
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0