segast

tjosan,
Hopp har man gjort idag då! Hade kl på tio för att ja skulle ner till arbetsförmedlingen, men de blev aldrig att ja gick upp:S
Måste skriva in mig igen. Skrev ju av mig innan sommarn, pga av sommarjobbet, så skulle ja komma in igen efter sommarn. Men kände att ja klara mig med de jag fick. Jag hatar verkligen de där stället  å gör allt för att slippa dom. Men nu måste hela komunen spara pengar. å de får inte ringa in vikarier, fören de verkligen krisar. Personalen får inte ta komp ledigt om inte nön anna i personalen erbjuder sig att jobba-..
Så de ser ganska mörkt ut när de gäller jobb för min del:P Får göra som resten av stan å leva på a-kassan;)

Halv sju började body pumpen som jag och Emmy va på. Va helt oki, jobbigt men kul. Jag och Emmy jobbar för beach 2009 hehe:P..

Haha gillar de här kortet..


Budda haha ja vad ska jag säga!



Kommentarer
Postat av: sanna

Titt han älskar mig :D



Ska du med ikväll behöver lite extra stöd :)

2008-11-12 @ 12:38:43
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Wahlström

Hallå! Inne och kikar på din blogg...kanon!

Det där med Beach 2009 låter bra...innan sommaren blir det alltså ringträning i bikini...he he.

Ha det bra tills vi ses! Krama Buddha

2008-11-12 @ 12:40:16
URL: http://www.simplesite.com/Uppercut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0