sova? skulle inte tro de!

Blir så arg påmig själv=( Vakna för typ en timme sen, så nu är man klarvaken:S Pust kommer dö i möra känner jag. Fel dag att inte få nön sömn. Börjar jobba kvart i sju till ca halv två sen rusa ut till klubben där de är kurs. Den slutar ca halv fem å då är de bara hem, in i duschen å sedan traska hem till fader å fira hans dag.
Suck, får bli MYCKET kaffe på jobbet.

Grattis pappsen på "farsdag". Synd att jag inte har nö kort på han på den här datorn. Får lov att fixa de=) så ni får se den skylldige som skapa oss Rimbjers. HAHA!. Okey mamma har väl ett litet finger med i den saken hon med:P

Hmm om ja ska slå min föräldrars "rekord" med antal barn, så lär jag börja ganska snart. För då måste ja skaffa mig sju st. Men ja har planerat de där sörn ni. Ska få två tvillingpar å ett trillingpar, då har ja lite mer tid på mig *haha*. Hmm tyvärr så kan man ju inte planera de där. Men eftersom mormor är tvilling så har jag STOR chans till att få tvillingar, mycket trevligt de vill jag ha. Iallafall ett par:D.

Nää vet ni vad? Någon som har sömnpiller till övers? Är i stort behov av de just nu!.



Va väl inte konstigt att jag ville ha med mig han hem=(






Han har ju växt lite=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0