Tankar och funderingar

Sitter och glor å¨snyggingen i one tree hill *mums*
Har vart i Karlstad idag med mammsen och dicken å handlat lite julklappar. Är klar med hälften iallafall men de är ändå sju klappar kvar som jag inte har en anning om vad jag ska köpa..

Igår va man till kyrka men Sanna och Sofias familj/pojkvän. Va så himla fint, kyrkan bara lyste upp av alla ljus, Tårarna kunde man inte kontrollera, de rann hela timmen mer eller mindre.
När jag satt där, å funderar på hur våran framtid skulle ha sett ut om Fia fortfarande fanns hos oss. Bröllop kom upp i tankarna, Så börja jag tänka på en sak.
Hur kan man vilja gifta sig i kyrkan, att dom vill dela samma plats med deras lyckligaste dag till deras värsta dag. Jag ser kyrkan som något sorligt som man går till när en nära har gått bort. Jag skulle då aldrig vilja spenderar min dag på en sådan plats, som jag kommer vara i när tex mamma/pappa dör. Visst nu vill inte jag gifta mig, men skulle jag ändra mig så skulle då inte bli i kyrkan de  vet jag.
Kom ihåg att de är MIN åsikt om de hela. Säger inte att de är fel att gifta sig i kyrkan, folk gör precis som dom vill. Men man får väl ha sina funderingar eller?

Nej nu ska jag ut med grisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0