tjohooooo

tjosan..
Sitter å nynnar på carlene carters låt " every little thing". Tankarna kommer till Fia, hehe va vi dampa loss till den här låten, just den här låten har så många minnen:D.

Kom nyss hem från ica. Kolla på "du blir vad du äter" å familjen käka fläsk och löksås Haha å jag vart gör sugen på de så sprang iväg å köpte de. Hehe där står hon å berättar om hur "dålig" mat de är,å ja lyssnar inte ett skit på de.:S. Har faktiskt inte ätit de sen ja flytta hemifrån å de är ju två år sen, så tycker faktiskt att jag kan få äta de=(..

Budda hade inte gjort ett skit när ja va på ica *OVANLIGT*.. blev riktigt paff när ja kom hem, han brukar alltid hitta på något  bus när ja inte är hemma.  Men han låg på sin filt å såg söt ut:D.
Igår snatta han halva brödpaketet för mig=( Jag som hade köpt de för att göra taost=(. Men men får väl kanske skylla mig själv när ja hade lagt de inom synhåll:S.. Men förstår inte riktigt hur han tog sig upp på bänken, de är ett mysterium för mig.

I möra ska man ut till klubben å tränan lite utställning med Budda, ska bli grymt kul faktiskt. Sist kursen va så hade både jag och Budda skit kul *hoppas han tyckte de* men de verka som de iallafall, han fick ju en jävla massa godis den dagen;).

Nej ska steka lite fläsk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0