allmänt

Hejsan!.
Va ju två dagar sen man skrev så får väl skriva en rad eller två.
Idag har man vart i Kristinehamn med Emmy för hon vill ha skor. Fanns inte dom hon ville så hon fick nöja sig med ett annat par. JAg höll hårt i pengarna för Buddisen har vart halt sen i lördags så ska till veterinären på torsdag. Men förut idag va de som att vända på en hand. Han sluta halta bara så där:S. Jag vart ju överlycklig. Är ju förhoppningsvis bara en sträckning men man blev ju lite orolig när Jenny berätta om Hild=(. Ska ringa till ullsby i möra å prata lite med dom om de tycker man ska komma ner eller ej. Skulle ju va gött å få han undersökt,,,

På lördag ska jag till kyrkan, För dom tänder ljus å läser upp alla som har gått bort under året. Ska va gör fint säger dom som har vart där. Så ska gå dit å sätta mig. Kommer ju nö böla med de kommer jag nog inte va ensam om.

Emmy kommer hit snart hon va kaffe sugen *jag vet att de inte är normalt att dricka kaffe kl elva på natta*

Ska upp å jobba i möra kl sju.. Buddisen ska va hos sin mormor:D...

Nej ska kolla runt lite på internet innan Emmy kommer;)

Kommentarer
Postat av: Therése

Ja jag kan tänka mej att det var fint i kyrkan! Hade ju velat gått dit men ville inte ta med mej Celine. Ja vi får ses någon dag, de tycker jag!

Kram

2008-11-02 @ 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0