äntligen hemma igen.,

Idag kom man hem från kryssningen.. Kom hem igår egentligen men söv över i Karlstad Hos Sannas syster,,,
Resan har vart hur kul som helst.. Mycket skratt och även gråt. Iris Hall är ju bara för härlig, gud vad jag önskar att hon hade kurser lite närmare stan,, Då skulle jag lätt gå på de hur mycket de än kosta.. Som sagt var hos störtskön å gör rolig,, Skratta mycket under hennes seans.. De är mer än vad man kan säga om den andra snubben Benny. HAn var inte alls lika bra,., han va bara tjatig enligt mig själv iallafall..

Den magiska aftonen med Maggie Nath var också jävligt intressant men även lite små läskigt.. Hon va faktiskt lite små läskig MEN gudomligt BRA!!.. Fick rysningar när jag var där inne..

På kvällen så tog jag och Sanna oss några drinkar *kosta ju bara 50 kr* efter några drinkar så börja Båten att svaja ganska rejält pga av stormen.. Haha både jag och Sanna slängdes mellan väggarna,, Så JENNY rådet som du gav mig att supa mig sten full när de är storm ute, va inge bra råd;).. Jag slängdes bara lättare mellan väggarna;).. Spom tur var så lugna de ner sig vid en tre tiden då vi gick och la oss:D.

Är faktiskt DÖDSFÖRKYLD!!.. Grymt synd om mig faktiskt......;).
Att gå ut på däck när de är storm ute i bara kort tröja är inge jag rekomenderar *man blir faktiskt sjuk då*.Men orka hämta jackan varje gång man ville ut.. *vilket var ganska ofta*.. Mit eget fel JAG VET!!.. hehe men jag överlever ska ni se..

Snart blir de desperate housewifes *så BRA*.

Katta gumman har ju vart hundvakt, vilket inte har vart lätt har jag hört.. Sorry gummsan.. Så köpte med lite godis till henne för att läcka såren lite.. Tack igen Katta..<3

Ha de gott











Kommentarer
Postat av: Katarina

Godiset är SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har tröstätat ;) haha nejdå men smakat har ja gjort o de var gött :D

2008-10-07 @ 22:27:07
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Han e så söt på de där kortet!

Lillis :D

2008-10-08 @ 18:34:27
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0