..................

Jahopp va händer där ute i sverige?.....
*Skriver en massa punkter enbart för att jag vet att jag "retar" tydligen upp någon när jag gör de,, Så de kommer jag att fortsätta med...... mår så mycket bättre då:D..........*

Idag har man vart upp till Katta en sväng och hämtat tygburen som ska bli Buddas sövplats på torsdag:D......
Jobba visst natt på torsdag och inte i möra som jag trodde:D...... Hade vart lite jobbigt att komma dit imöra när man inte skulle ha vart där..........
Vi drack lite Kaffe å förpesta luften ex antal gånger.........

Vill att de ska bli lördag:D.....................

Någon mer som stör sig på min punkter........................? MOAHAHAHA.

Nej orka med bloggen känns som de kommer skrivas något snart som jag kommer att ångra.........

Natti natti.............................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Anonym

En bajs, du är störande med dina ........................................... nej da :P Sötunge!

2008-10-15 @ 20:00:35
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0