halloj

Hejsan hoppsan..
Kom nyss hem från mysan..
Jag, Sanna och My tog oss en sväng till kyrkogården och gratta våran ängel. Kändes tungt att va där idag.. Hon skulle ha fyllt 21, helt sjukt vad man kan sakna en person. Tänker på henne dagligen medans många istan redan har glömt de som hände. Tänkt mycket på hur kul vi hade de för ett år sen på hennes 20 års dag. Bara hon som har lyckats fått upp mig på högtalarna på hotelle=). Något som jag i normala fall vägrar. Kom hem till mig=(
Nej nu rinner tårarna snart så nu är de slut skrevet om henne..

Vi gick sedan upp till my fika lite med julmust och peppakakor *mums*. Hon fick sina presenter *fyllde den 6 okt* hehe men bättre sent än aldrig;).

Så nu ska jag göra mig lite kvällsmat och invänta desperate housewifs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0