Kaffe kanske?

hejsan..
Har funderat ett tag nu om man ska koka sig lite kaffe... kl är ju bara halv ett på natta men va gör de??..
Hmm har ju ingen effekt på mig ändå.. förutom när man jobbar natt och försöker "inbilla" sig att man blir piggare.

Har kommit fram till att Budda snarkar värre än en fullvuxen karl. Katta berätta att Niclas fick lov att gå ut ochlägga sig i soffan för att kunna somna när dom hade Budda i två nätter. HAHA men jag har nog vant mig, men de är lite jobbig när han använder min axel som huvudkudde å drar igång med sina snarkningar.

Här har ni två kort till på min älskling






Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

åh vilken söt vovve

2008-11-04 @ 14:14:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0