lekdag med Emmy.

hejsan..
Idag har man lekt en sväng med Emmy,, Budda fick leka lite med Perra som är en shäfer hane på typ ett år.. Hmm eller kanske äldre men runt året är han..  Haha Perra hade Buddas huvud i käften den mesta tiden.. Gjorde dom gamla goda tider att åka upp till babylon och köpte oss en varsin Titanic.. Va jävligt gött må jag säga.

Pappsen kom förut å ville hälsa på Budda,, Han hade växt som fasiken tydligen, min lilla grishund:D.

Tvättid i möra.. Så man har nö kläder till på lördag och söndag.. Har lite ågren faktiskt över mit köp igår. Köpte en vinterjacka som jag VERKLIGEN inte hade råd med,, Men behövde verkligen en,, min andra jacka håller på att falla sönder :D.. Så de va ju inte ett onödigt köp men de sve bra i plånboken.

Måste hitta barnvakt till Budda på fredag,, Hoppas mysan kunde hitta tid å ta han,, Annars får ja tvinga morsan, hon börjar ju jobba halv ett och jag slutar tre så han får i värsta fall va själv dom timmarna.. Men de klarar nog min goding av ska ni se;).

Nej ska väl gå ut med grisen för sista gången idag.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0