sola skiner

Tjosan..
Kom nyss hem från en lite promenix med vovven. Synd att man inte kangånö låång promenader med han än=(.. Perfekt väder för en lång promenad, typ runt färnsjön..Nää nu får han allt växa till sig så vi kan ta lite lång promenader:D

Igår va man på fest hos en Magnus va där typ en timme sen va man tvungen hem och ge hunden mat.. Å giss va idiot hunden hade gjort`?? Jo han hade lyckats öppna frysen och snattat en hamburgare å snaskat i sig:S.. Tur så va de allt, va ju färdigstekta hamburgare som tur var: de roliga va ju att han visste om att han hade gjort fel. För när jag öppna dörren kröp han ihop å gjorde sig så liten som möjligt. Jag såg inte direkt vad han hade gjort, men insåg de sen när jag kom in i köket..:S. Hehe men han är go ändå min lilla gris hund..

Så nu har jag vart i källan å hämtat upp dörren till köket,, Annars har jag ingen mat när jag kommer hem nästa gång. *har frysen i hallen*.. Får se hur länge de dröjer innan han lär sig att öppna dörren. De lär ju inte dröja:S...



Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha vilken buse han e :P

2008-10-12 @ 15:28:00
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0