valpträff

tjo sitter här och väntar på att Sanna ska ringa:D.. Prata lite om möra dagen *längtar* Ska bli så JÄVLA gött å komma bort från stan i två dagar. Vila upp sig riktigt.. Lider med Katta som ska ha två huliganvalpar i två dagar;). Haha men de går nog bra ska du se gummsan..

Valpträff idag,, Kul å se hur dom andra godingarna hade växt till sig.. Gjorde en massa övningar, Jag och buda tog väl oss egenom de men de va inte mer än så.. Hehe korvbitarna va mycket intressantare än mig:(. Men han åt faktiskt ingen fören han fick en av mig,, Å springa runt i ringen va ju inte hans starka sida å inte att stå som han ska göra på utställningarna.. Så de blir att träna hårt på de.. Visst de går att stå så i två sek å inte mer;)..
Mycket trevlig dag måste jag säga.. synd att man inte tog med kameran..

Nej men vi hörs på tisdag då ska ni få höra om resan;) *om vi kommer hem*

Ha de gött:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0