död mobil

Sitter och ugglar på jobbet.. Är grymt sleten, man får inte så mycket sömn när man har en valp hemma har jag kommit fram till.. Så två nätter på rad känns inte så aktuellt på ett tag känner jag..
Mobilen är död också, kan de bli bättre??
Laddan har bestämt sig för att gå i pension tror ja... Fundera ett tag på om Budda har käkat sönder den, men ser inga bitmärken på den. Så jag vet då tusan vad som har hänt... Kan mycket väl va han, han kanske gömmer sina spår;)...

Så mammsen kommer förbi i möra med Robins laddare.. MÅSTE HA EN LEVANDE MOBIL!!.
Hmm hemskt egentligen att man blir så handikappat utan telefon. Har ju ingen hemtelefon så de går ju inte att få tag på nön:S...
Men i möra är man kontaktbar igen;). Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket haha..

Nej ska väl sätta igång med städningen, så man slipper dundra runt mit i natta å väcka hela undervåningen;) Har hört rykten om att dom på avdelningen under hör när jag städar *haha*....

Nää ska väl kolla om Budda har saknat mig också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0