hej hej!

Tjosan.
Dags för nattskift igen.. Dom ringde idag å fråga om jag ville köra två nätter nu.. JA TACK!!. Får lite mer timmar den här månaden.. Hehe,,
Såg en lägenhet på blocket som jag är mycket intresserad av.. Den va gör fin. Behövdes inte göra ett skit i bara å flytta in. Han skulle bara ha 15000 för den också *eller högsbjudande*. 3000 i månaden å då ingår el.. Å de bästa var att de fanns en TVÄTTMASKIN!!.. gött;).

Hoppas ingen är intresserad av den;) För har inte råd att lägga ut mer. Har sagt till gubben som vill ha min lägenhet att jag vill ha 10 000 för min. Får fråga mina päron om dom resterande 5 000 ;). *lycka till* haha.

Nej ska kolla om hell´s kitchen har börjat igen..

Ha de gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0