lekdag med Sanna

ja ni flickor små,,
Gjort idag då!,, Vart med Sanna nästa hela dagen.. Tog oss först en fika på "finbageriet" och traska sedan hem till mig för att kolla till monster hunden.. Han va kvar där jag lämna han:D.. Så söt å snäll så *önsketänkande* tog oss en kaffe hemma hos mig sen traska vi ner på stan igen till lousie och tog oss en nachos tallrik.. Väldigt gött men SALT!!.. Måste nog ha tappat saltkaret i köttfärssåsen.. Gick sedan till blomsterhandeln och köpte en bukett till Sofia gumman.
Gick hem och hämta Budda sen blev de en promenix till kyrkogården.. Inga-Lill hade gjort de så fint där.. Blev tårögd...
Tack Sanna för en trevlig dag:D.

På söndag åker vi Sanna:D.. wiiie.. *längtar*

Valpträff på Lördag kommer även de bli hur kul som helst.. Kommer bli kul å se hur dom andra valparna har växt till sig.. Budda kommer somna gött på lördag eftermiddag haha...
Jobbar förmiddag på fredag istället för natta,, så jag kommer nog vara mer levande än död på lördag :D..

Funderar på att sätta in vitlöksbröd i ugnen å sitta och smaska på som kvällsmat.. Är inte ett dugg trött för "råka" somna förut en timme ungefär.. Va absolut inte meningen ;)..

Nej ska väl dra mig..

han är så söt på den här bilden:D



Gaia och Budda.. Dom kan faktiskt va goa mot varandra;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0