Sorry

sorry för en dålig uppdatering..
Men har inte haft lust att skriva:P...

Men tänkte skriva en rad eller två.
Hmm har inte hänt så mycket. Har spenderat den mesta tiden med att försöka få pli på hundrackarn:D.
Hehe nää han är så söt så.. Lite envis kanske men jag är ENVISARE;)...

Idag har han spenderat eftermiddagen med  sin mormor Anita och Farbror Dick. Medans jag har jobbat. Han verka trivas bra där ute å skogen.. :P. Så ska kankse våga fråga om hjälp nästa Söndag då jag jobbar fm igen...

Måste ju få några slantar i oktober:S.. Har jobbat ihop 70 tim en de vart en massa nätter innan jag hämta Budda så jag får ju en ganska fin OB också..

Just nu väntar jag på att hemsökta hus ska börja:D.. Bara två min kvar nu..

Så ni får nöja er med de här.. så kanske vi hörs i möra *om ja känner för de;)*..

Ha de gött....

Sanna och Katta!!! Jag och mysan ska leka på tis el ons så tycker att ni också kan va med;)..

God natt från både mig och Budda:D





Kommentarer
Postat av: Sanna

JA VILL LEKA!

2008-09-16 @ 19:31:21
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0