va blir de?

hejsan,,
Snart har man pinat sig egenom dagen.. har vart grym trött hela dagen,, hade lätt kunnat söve precis hela dagen men vill ju kunna somna ikväll också, Sluta sju i morse somna väl runt en åtta tiden, klockan ringde kvart i tio. Så de va bara att klä på sig och ge hunden mat och sedan gå åka och hämta Katta och Gaia å for till vetrinären. Trodde han skulle ge sig nö ljud när han fick spruta men han hade fullt upp med att försöka få i sig godisbitarna. Haha hälften hamna på golvet dock... Va en Freddie hund inne innan oss som gallskrek *för vad vet jag inte:P* både Budda och Gaia undra nog vad de va för ställe som vi hade tagit dom till.. Dom fick sig en liten utskällning av den andra hunden sen så va de dags för deras tur.. Som sagt så de gick de väldigt bra:D.

Hade tänkt mig att åka direkt hem och sova men Katta ville ha hjälp med att käka upp glasstårtan från igår så hon fick plats med hundmaten i frysen:D. Tackar inte nej till Kaffe och glasstårta.. Hundarna fick busa av sig, så Budda va lika trött som mig när vi kom hem och la oss på soffan och sov..

Har ett väldigt stort problem nu kl åtta.. de är TRE program som jag vill se på som börjar då.. Färjan,top model och idol. Färjan vill jag se på för att dom på jobbet kanske ska va med.. När dom var där så var dom där och filma.. Har hört att dom hade haft tequila race så de skulle va kul om dom skämde ut sig;).. Men trälit att man inte vet vilket program som dom eventuellt kommer va med i... Idol ligger nog längst ner på listan, tycker de är bäst när dom har fått fram alla å sänder live på fredagar.. Så de blir nog att bläddra mellan top model och färjan..
Sen börjar nästa dilemma kl nio.. Csi eller två och en halv män??? Hårt liv jag lever känner jag haha..
Är ju inte hemma på söndag kväll så kan inte titta på reprisen på csi då..

På söndag ska man åka på kort semester med Sanna.. Ska på kryssning.. Längtar.

Nej nu är kl åtta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0