Gott å Blandat

Hallå!.
Här sitter man gör pigg. Ska upp och jobba till möran, har en LITEN känsla av att de inte kommer bli nön sömn innan jobbet. Jobbat ju natt igår så sov te en tre idag ( Hade kl på ett, men av nön konstig anledning så vakna jag inte av den)
Men fick mig en GLAD överaskning när man vakna .. Mina pengar från arbetsförmedlingen hade kommit *Glad*
Hmm somna visst även en sväng ikväll också.. Så missa ju greýs anatomy :´( Men de går nog säkert i repris te hälja.

Är så sugen på grillat så ni anar inte. Funderar starkt på att sätta på mig solbrillorna, ta med mig en engångsgrill/mat å en platta öl på fredag å sätta mig nön stans å kuckilura för mig själv=) Sätta mig på en stubbe i skogen haha hmm ska man göra de får jag lov att supa mig stenfull innan man går i skogen.. Men ifs Budda kan ju få följa med:P
Nej skämt å sido. Ska fan styra upp de där med grillning under häljen;)

Öö just jag. Fick mig ett gött skratt förut. En idiot åkte förbi mig förut ( Han låg då inte i 50 de kan jag lova). Körde upp med vänster sidan på trottoaren. På nö vänster flög han en jävla bit å studsa sen en bit till. De flög saker från bilen ( Den mådde nog inte så bra)... Hmm stackarn försökte få igång bilen ex antal gånger utan framgång. Sen så stack han bara. Så kan de va fyllekörning kanske? Hehe I saw you;)

Nej ska ta å ringa te Kattis,,,,

Ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0