Hallå!

Tjo,
Nyss fått i mig lite spaghetti och köttfärssås. som jag kommer få leva på i några veckor. Fasiken har typ två hundra att leva på tills pengarna från försäkringskassa kommer. de kommer att ta sin tid, för jag vet att jag kommer få tillbaka papperet, för daddel gubben, har skreve helt fel.. :S. Så jag kommer nog inte få nö pengar innan utställningen är den 25 april=´(. Men tur så har man pappsen å mammsen som nog kommer att bidra lite. Så de ordnar sig nog=).

Idag har man vart ute å gått i 1 ½ tim. Va runt färnsjö. Va jävligt gött faktiskt, ska fasiken försöka komma runt fler gånger;). Budda va skapligt trött där i slutet, han va så söt så:P Han blev livrädd för en ´jack russel blandning förut som kom springandes lös från gården. Han gömde sig bakom mig. Haha hmm man hörde rädslan i ägarns röst när hon skrek på hunden att komma tillbaka. ( Undrar hur de kommer sig).. Haha han är så feg min lilla gris;). Men ifs tycker inte jag om jack russel jag heller, så de är min pojk de:P

Nej ska väl göra mig iordning för att gå te Emmy på en kaffekopp!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0