pust!

Hallå!.
Idag har de vart full rulle hela dagen.. Vakna runt nio *duktigt Sandra=)*. Vid elva kom Tessan på Kaffe å kladdkaka å en massa snack. Va mycket trevligt, alltid lika roligt att träffa henne. Haha hon är ju så skön..
Hon gick vid ett tiden, då sprang man ner te tvättsuga å tvätta lite. Vid halv fyra traska man te Bali så åkte vi två och Ewelyn te café huset å tog oss en varsin supergod (Men kall för Bali å Ewelyn) Paj. Men min va de inge fel på;).
Åkte hem satte mig framför datorn en sväng, sen mötte man upp Bali igen å va ute en sväng med dogsen.  Hmm haha jo dom är ju som dom är:P.

Så nu sitter jag här. Har bojkottat ishockeyn för färjestad förlorar ju *Inte bra*!!.. Men men vi kommer igen;).

Grymt trött på Buddas jävla snarkningar nu...  Kan man operera bort polyperna på hundar?? I så fall ska jag fan göra de!!!..

Nej ska fortsättta kolla på grey´s anatomy Sedan blir de fråga olle sen girls on the playboy mansion.. Sen blir de fasiken sänga!!-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0