sletnast.com

God morgon..
Somnade i soffan igår runt sju å vakna vid nio, då va de bara å traska till sängen. Somna på två röda sek. Å sov till tio idag. Hmm snacka om att va sleten efter gårdagden. Idag har jag en sån värk i både rygg å nacke. =(.

Men igår va de utställning i västerås. Va rätt så nöjd med kritiken, saker som han förmodligen kommer att växa rätt sig.
Så jag är nöjd med dagen :D.

Grattis till Jenny och Dundra :D.

Nej nu måste jag käka något, för min mage pratar ihjäl sig!!


Budda verkar va gör intresserad på nakenfisarna i ringer brevid :D Medans mamma kollar in hur ´Domaren vill att man ska göra :P
.


Sötnosen Gaia :D



Paddan Gaia ;)



Snyggingen Dundra



En massa "spök " fläckar;). Men Dundra och Jenny iallafall ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0