Brist på annat

Lovar du att vara ärlig? Så ärlig som jag kan bli

Du heter: Sandra

Smeknamn: Kärt barn har många namn;) Haha nej men är väl rimbjer eller rimpa som används mest;)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hillary duff- Someone watching over me

Beroende av: cigg kanske:P

Vad tror folk om dig?: Haha ja ni i den här stan vet man aldrig vad folket tror om en;)

Stämmer det?: Ska man tro på rykten? :P

Vad får du oftast komplimanger för?: HAHA my boobies..

Vad säger du för att imponera på någon?: Äsch ta mig som jag är..

Hur imponerar man på dig?: Va ärlig och framåt som person.

Brukar du skratta för dig själv?: Kommer påmig väldigt ofta faktiskt. Är lite små pinsamt när man är ute på stan å kommer på sig själv med att man små skrattar för sig själv..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hej! Dags för årets första grillning på min gård ikväll. (Wohuu min kväll är räddad :p )

Var bor du?: Telegatan:P

Trivs du där?:  Ja då de gör ja allt.. Har ju min inneboende som heter Ernst!

Äger du några converse: nopp

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på vilken sorts fylla man vill ha;) Dricker allt.

Brukar du bli för full: Brukar va ganska städad, men ibland går man över gränsen

Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet

Hur svarar du i mobilen: ja, Eller va vill du;)

Antal timmar sömn inatt: oj 15 tim:P Haha men jag sov faktiskt bara två tim natta före:P

Brukar du komma i tid: Alltid

När mår du bra: På häljerna :P

När blev du fotad senast: I fredags

Hur känner du dig nu: Pigg å fräsh. Laddad inför grillkvällen i kväll:

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Välvårdade går väl an, men inte annars

Vad saknar du: .Just nu? Inget. Om de är personer så är de Sofia å Mormor jag saknar

Hade du en bra kväll igår: Sov från kl sju.. Så jag hade de gött :D

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent

Är du blyg?: Inför nya männsikor

Sysslar du med någon idrott: Öö räknas långpromenader? haha

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  nja kärlek tycker jag måste utvecklas.

Har du spytt offentligt: Oh yes

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka HAHA

Är du nöjd med ditt liv: Jo då, men ett fast jobb å ett hus skulle inte skada!

Är du bortskämd: De är jag verkligen inte. Å de är jag glad för..!

Vad gör du i morgon: Ligger nog hemma å är bakfull som ett as

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Eddie meduza HAHA!

Vad längtar du till?: Kvällen!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Har dom bästa vännerna man kan önska sig;)

Vad använder du för shampoo?: Olika. De som luktar godast:P

Hur gammal är du: 22

Tycker du om någon just nu: Trodde jag gjorde de, men insåg att så va inte fallet. Tur att man insåg de innan man sårar personen i frågan.

Gröna eller röda äppeln: röda

Gillar du golf: öö nepp

Vilken tid gick du upp idag:  halv elva

Har du sovit i din egna säng inatt: oh yes

Har du strumpor på dig nu: haha ja

Är det okej att gråta: Helt okey,

När grät du senast: Oj ingen anning

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha nej ju billigare desto bättre;)

Har du piercing: Tunga å Öron

Vill du gifta dig: Nej

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: På sommarn:P

Är du bra på att laga mat: Nja kan väl:P

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Vig som ett kylskåp:D

Är du musikalisk?: Haha verkligen INTE

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten/Cola

Vilken är din favoritglass: .Vanlig helig vaniljglass..

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Nej

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn

Har du tandläkarskräck: Har ju tyvärr de

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: tyvärr

Röker du: tyvärr

Hur ofta tränar/motionerar du: Går varje dag med Buddisten
Senaste låt du hörde: Ronny och Ragge- Wunderbaum ( Haha så bra!!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

DU ÄR FAKTISKT ALLERGISK MOT JORDGUBBAR!!!!!

De vet jag för du låter konstig om du får i dig lite mycket jordgubbar!!!

2009-04-18 @ 18:38:09
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men då är du ju allerisk pucko

2009-04-19 @ 15:55:15
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0