Blandat

Jaha kanske ska skriva en rad eller två..
öö i fredags va de ju den stora dagen *min födelsedag :D*. Fick en massa smått och gott. Va hos mammi för ville att syrran skulle få leva lite till, eftersom hon är allergisk mot Budda. Å även Broder Henric. Så jag bestämde att de kanske va bäst att va hos mamma ute i skogen:P. Efter mycket tårta/kaffe å en jävla massa prat, styrde man hem för att hämta drickat å traska senare till Bali.. Hade skit kul, å fick mig bra många skratt under kvällen, så den vart lyckad:D. Fast de va ju dock inte så mycket folk ute, men de fanns några heta tyskar på "Alexander" ;).
På löragen va brudarna här på lite mat och vin/cola. Tack för presenterna mina gummor <3. Åkte sedan runt lite, å Katta å Jenny åkte bob på stan haha jag va inte så där gör sugen:P. Men vart mycket skratt även den kvällen.. :P.
"Desamma Whala desamma Whala" Haha Kattas kommentar när han skrek åt henne att använda hjälm, för hon kan ju ramla och slå sig;).

Söndagen va man bara hemma å dega *tror jag*. Tror att en person har slagit i huvudet, den personen överaska mig två gånger;)...

Måndag Jobbade jag, å Budda fick va själv för första gången så pass länge, å de gick super bra. Men de va frågan om de gick så bra för min del:P Hmm sista timmen på jobbet var tortyr. Ville bara hem till hunden. Tyckte så synd om han=(. Men han hade vart så duktig:P Å grannen hade inte hört han något. Å de är ju posetivt <3

Tisdagen var lugn. Fika med Mimmi på eftermiddagen. Fick ett jättefint kort som hon hade gjort själv. Å ett stjärnhalsband *till stjärnan själv;)* Va jätte fint de med. tack så mycket <3.

Idag har man vart till stor staden Karlstad med Emmy, Va ¨på Obs å IKEA å strö handla lite:P Å va ju självklart inne på donken också. Har vart hos henne ikväll också å käkat tacos * Tacokvinnan de är jag de* Haha men finns de nö godare el? Fick jag välja en rätt å käka en månad så skulle de bli ett självklart val:P

I möra ska jag först till arbetsförmedlingen å sedan ska jag ta en fika med Inga-Lill. Ska bli grymt kul å skönt att få prata lite med henne. Va så länge sen=(.

Nej ska ut i "friska" luften å plinga en signal till Katta <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0