haj haj!

Halloj..
Nuss hemkommer från en liten promenix med Emmy/Perra och Buddisten. VA skönt att röra lite på  fläsket.
Har även varit hos Katta å fått mig lite Kaffe, de va mycket trevligt... Budda och Gaia fick busa av sig lite.

Har en sådan ågren inför möradagen.. Kan inte fatta att de snart har gått ett helt år sen mitt liv förändrades. Ett år sen man fick de där hemska samtalet från Fias underbara mor. Alla tankar som flög i mitt huvud när hon sa att hon hade nö tråkigt att berätta. Men att hon skulle va död korsade aldrig mina tankar. Tänkte mest * jaha nu ligger hon på sjukhus/bilolycka m,m. Men aldrig att hon skulle va borta från mitt liv för evigt. Har fortfarande svårt att förstå att jag ALDRIG kommer att få se henne igen, aldrig ha våra specialla stunder tillsammans, Aldrig höra hennes skratt igen. Aldrig höra hennes "dumma" kommentarer igen. Aldrig ha våra speciella fyllor igen. Alla desamma minnen som vi fick dela efter 15 års vänskap. Dom minnen spelas ofta upp i mina tankar. Speciellt på nätterna. Vill bara somna å drömma mig bort från verkligheten, å bara drömma om henne.  De där med att folk säger att de blir lättare med tiden, har jag då inte märkt. Tomrummet bara växer för varje dag. Mitt behov att få se henne igen bara växer. Skulle göra vad som helst för bara fem minuter med henne. Bara berätta hur mycket jag saknar henne, å hur mycket jag behöver hennes vänskap. Saknar våra samtal, å knasiga ide´r. VI hade så mycket planer för framtiden, som vi inte kommer att få uppleva. Vill inte till thailand längre, för ditt skulle VI. Vill inte till USA längre för ditt skulle vi åka... Kommer kännas konstigt att dra dit utan henne. Men vet att hon skulle va med mig på resan på hennes sätt. !!
När vi satt på Kattas balkong förut så gick de en tjej som va så lik Fia när man kolla snabbt. Men hon va ju blond,men de är så som jag minns fia. Fia är blond i mina ögon. Fia va blond i drömmen som jag hade jämt efter hon gick   bort. Är nog för att hon alltid har varit blond, förutom sista tiden. ..
I möra ska vi tjejer köpa en bukett blommor till henne, sen så blir de en fika, å bara prata minnen om henne och även en massa annat.
Älskar dig Sofia <3
Bästa vänner för alltid.
Vi ses snart igen <3




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh va´fint du har skrivit.Förstår att du saknar din vän !! Kram

2009-02-17 @ 21:02:25
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: A-K

Fia är nog alltid med dig gumman får tårar i ögonen när ja läser detta, fy går ju inte ens att föreställa sig..Ruth hälsar till dig å malte te buddha

2009-02-19 @ 00:01:54
URL: http://bali.blogg.se/
Postat av: Mickis

Även om hon du inte ser henne så är hon hos dig, men jag förstår vad du menar med dina fem minuter som du vill ha med henne.. Tänker på dig och alla hennes vänner och familj. Kram kram

2009-02-24 @ 16:34:02
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0