Hallå Världen!.

Sitter här å halv degar framför datorn/tvn. Känner bara för att lägga mig i sänga å SOVA!. Men Kul att vakna vid sex tiden i möra bitti:S. Då blir de ju en LÅNG väntan till presenterna:D Som jag inte får fören fem haha. Japp i möra är de MIN dag.. HAr bakat tårtbotten idag till min after eight tårta.. Kokat ihop grädden/after eight så den är riktigt kall i möra. För de går ju inte att vispa ljumen grädde. Visste ni dä;)

Har hittat ett offer som går ut med mig i möra:D.... wiiiie kvällen är räddad;). Sandra ska va Full å Glad i möra.
Ska försöka ta med mig kameran också. Men jag lägger ju typ aldrig ut dom ändå;) För jag måste typ leta igenom hela datorn för att hitta bilderna sen. JA JAG VET ATT JAG ÄR IQ BEFRIAD. Men jag är stolt nog att erkänna de, mot vissa andra :P.

Nej ska fortsätta kolla på simpsons..

Ha de!..

Kommentarer
Postat av: Ruth o co

Grattis på födelsedagen önskar de lilal gänget på tegnergatan!!!!

2009-02-20 @ 13:02:04
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0