Min hals tar död på mig...

Hej hej!.
Kan nön slå nö hårt i huvve på mig så jag däckar. Å väck mig inte fören min hals bleve bättre..:S.
Fy fan va ont de gör=(. Två mornar i rad nu som man vaknar å tårarna bara sprutar. Kan inte svälja. Å att försöka få ner en halstablett de är ju bara att glömma..:S..
Men mina feber känslor har gått över. Men man är som en spaghetti i hela kroppen. Orkar inte gör ett skit. De är en plåga att gå ut med hunden, svetten bara dröper om en.. Nej nu vill ja bli frisk..!!.
Nej de känns som de bara blir en massa negativt här. så jag hör av mig när jag är mer posetiv..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: bali

haha är jag? du kan få den så fort vi syns. la upp lite bilder på hypnosen hehe

2009-02-04 @ 12:56:00
URL: http://bali.blogg.se/
Postat av: A-k

va faen de va en stabil km penning det han måste varit nöjd=) Tur man gör någon glad men nu har ja ju gjort dig sjuk och mig själv imorse hade ja inga strumpor och typ inge på mig...vaktmästaren tror att ja e dum i huvudet eller vet vid det här laget=)

2009-02-04 @ 20:51:54
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0