Nykter= Duktig!.

Hehe japp de blev ingen utgång idag, Ewelyn hade feber:(.  Men de  får jag ta igen nästa helg när man fyller HELA 22 år. Haha. Men men Kunde ha följt med ett par andra, men all partysug hade försvunnit. Och då är de bäst att va hemma. De är faktiskt fredagen den 13 idag;). Så sitter där man ä säkrast å INTE gör nö dumt, som man får ångra dagen efter:S.

Jag, Katta och Jenny va ute en sväng med Hundarna på stan förut. Hmm Blir så trött på Budda, när de är andra hundar med. Då ska han dra å flåsa hela jävla tiden, sätter dövörat till. Men när man går själv med han, då går han hur fint som helst.. Måste nog tvinga dom där damerna att gå oftare, så jag får träna bort de där med han.. Gnyr å piper gör han också, vilket han aldrig gör annars.. Men men tror han är lite förälskad i Jenny;) Eller någon av hennes prinsessor:D

Nej ska väl kolla in läget på tvn om de början nön bra/dålig film snart. Annars blir de att dra igång en...

men ha de!

Kommentarer
Postat av: Katta

JA!! :D han stod där o luta sig mot väggen :)

Fick senare höra att han tydligen brukat stått där den senaste veckan iaf, så det måste ha var mig/oss han väntade på =D han e såå vacker och har det mkt bättre med oss :)

2009-02-15 @ 21:35:22
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jaså du trodde inte att jag hade en blogg va´!! Hahahaha :D Hoppas allt e´bra med dej vännen !!

Kramis

2009-02-16 @ 16:13:05
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jo då det e ok med mej ;) Kram

2009-02-16 @ 22:49:06
URL: http://mimzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0