Tröttast i stan!

Hmm ja varför går du inte å lägger dig då?.
Men va fan måste ju se klart på criminal minds. ;D

Sen blir de sänga,,  Så att de kan bli möra nön dag;).
Tror fan att jag har hamnat i mitt gamla "dåliga" mönster igen. Med mina fyllor på helgen:D.
Men har faktiskt bara vart ute Fyra gånger sen Augusti. Å de är jag stolt över;) De är bra för att vara mig de.
Men sen ja skaffa Budda, så har jag inte kännt för att gå ut. Lilla Pappsen ska ha Buddisten i möra, medans man ska inviga den "nya" krogen Alexander. Illa att man inte har vart där än, men i möra ska man dit....

Nej nu börjar de igen!..

Ha de!

Ps: Tycker att de är VÄLDIGT dålig still av parken som ska va öppen den 28 Feb. DÅ KAN JU INTE JAG!!!!!! *snyft* ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0