Hmm va länge sen sist

Hmm va ju faktiskt en vecka sen man skrev här, så får väl lämna några rader.
Tänkte slänga in ett inlägg igår om lördagskvällen,men jag var mer DÖD än levande igår:S Fan har aldrig blivit bakfull men nu de sista halvåret * Då jag sluta med att festa varje helg* Har jag bleve gööör dålig. Hmm inte bra de där, man kanske ska hamna i samma mönster igen;).
Hehe!

Va hos Bali på för fest, där var också Ewelyn plus några till som jag inte kommer ihåg namnet på. Hade allämt damp hela högen tror ja. Men kul hade jag. Höll på att få med mig en katt hem. Var ju hur mysig som helst. Så jag förstår inte Bali varför du  säger att hon är ett monster;). Sötisen:D. Men jag kände inte för att ha en innekatt plus en hund i min etta:D. Hade jag haft hus så hade jag tagit henne direkt;).
Hehe kul att jag och Bali hade samma uppfattning om en viss person;).
Men men sedan drog vi te parken, å där var de livat å jävlar va kul jag hade de:D. Hehe.
Vart lite för mycket av de goda och de fick jag lida för dagen efter..

Men idag är jag levande igen:D wiiiie.

I möra blir de lunch med Emmy och sedan på kvälla ska jag till Sanna Banan på party...
Då hoppas jag att du bjuder på nö gött när man går den LÅNGA vägen till åsen.

Känns helt menningslöst att gå utan hund har jag kommit fram till.. Är fan jobbigt att gå till ica tom. Å då är de illa;).
Men när man går med hunden kan man gå hur långt som helst typ:P..

Nää men ni får ha de!

Kommentarer
Postat av: bali

Vi får ta ett party snart igen...ja tror de va rätt kul, blev ju rätt spjut liksom men de kanske märktes...hur kom vi till parken?

2009-02-03 @ 16:26:26
URL: http://bali.blogg.se/
Postat av: Anonym

glömde förresten tillägga att nu efter hypnosen är hon rätt trevlig...men fortfarande mer vild än tam. du får komma varje lördag o hypnotiserera henne

2009-02-03 @ 19:34:58
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0