Mobilutmaning...

Hitta den här hos Bali, den verka va rätt rolig att göra..





Mobilutmaning

Ta fram din mobil och va ärlig!

HAR DU PUSSAT NUMMER 8?
Hmm mammas gubbe? Nej!!
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
MIn lilla söta vän Ewelyn..
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Ööö ja du. Blir nog ute på galej någon gång;)
ÄR NUMMER 15 SÖT?
Söt? hmm kankse:P
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 43?
Fick en kokosboll insmetad i ansiktet. (VEM KAN DE VARA;)  )
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Simningen
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
När jag är sugen på deg;)
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 28?
Hmm nej inte nära. Mer som en bekant nu för tiden:P
KÄNNER DU NUMMER 1?
Japp min kära granne;)
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 50 EN KRAM?
Pappsen får alltid en kram:D
HAR DU KYSST NUMMER 7?
Ja tyvärr!
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 10 I VECKAN?
Såg henne i parken i lördags.
ÄLSKAR DU NUMMER 12?
Klart ja älskar henne, vi ärju snart släkt:D
ÄR NUMMER 11 EN SÖTNOS?
O ja:D
ÄR NUMMER 15 NUMRET TILL DIN BÄSTA VÄN?
Nej men till hennes mor. 
HAR NUMMER 16 GÅTT I SAMMA KLASS SOM DU?
Nej
BRUKAR DU HÄNGA MED NUMMER 19?
Hmm nej inte direkt "hänga" kanske
ÄR NUMMER 20 BRA?
O ja:D
GILLAR DU NUMMER 26?
Fias mamma är guld värd
VET DU OM 31 HAR ETT FÖRHÅLLANDE?
Vet jag faktiskt inte
NÄR TRÄFFADE DU NUMMER 40 SENAST?
Förra veckan, men prata med henne för en halv timme sen:D <3

Vad har du för bakrund? Lilla Buddisten
Ringsignal? Wolves of the sea-
Hur mycket batteri har du kvar? Tre fjärdedelar
Vem ringde du senast? Katta

Vem ringde dig senast? Mammi

Vad står det i ditt 5:e mottagna sms? Jag går till bankomaten
Vem skickade ditt 12:e sms? Emmy
Vad står det i ditt 8:e mottagna sms? Haha glest schema ikväll, Jäklar va träligt.
Vad står det i ditt 32:a skickade sms? Va snällt, japp de vill jag ha:D Tack så mycket. Ska du till parken i möra?
Vad står det i ditt första skickade sms? Oki ska vi träffas vid george el?
Vad står det i ditt 26:e skickade sms? Tjo. Har du tid att gå iväg?
Vem är på 13:e plats i din telefonbok? Emmy
Vem är på 4:e plats i din telefonbok? Bror Patric
Vad har du för kontakter som börjar på M? Mamma,Mimmi,Morgan,Mysan,

Hur många sms har du skickat sammanlagt? Orka!
Vad står det i dina påminnelser? Har inga

Kommentarer
Postat av: My

43:an har jag absolut ingen aning om vem det kan va ;)

2009-02-07 @ 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0