attans da

Hmm va inne på aftonbladet å läste om vad som händer häri världen. Först blev man lite små ledsen när prison break va inne på sin sista säsong. Haha men sen hitta jag en artikel om att en undersökning hade gjorts å att dom som dricker mycket kaffe dagligen, ökar man risken att se och höra saker som inte finns, även att se spöken. Man hallucinerar mycket alltså. Men de va inte bara kaffe utom även om man åt mycket choklad,te,koffienpiller och energidrycker.

De kan ju förklara en del;). Fast de va ju om man drack mer än sju koppar dagligen, å de gör jag ju inte. Eller nja beror på hur ofta man jobbar;)







Kommentarer
Postat av: Katta

HAHA de kanske förklarar bjällran ja hörde härom möran som Niclas inte hört ;p



kommer nog upp i lätt 7 koppar per dag..



Med tanke på att ja dricker ur mugg som är dubbel så stor o dricker typ 3-4 muggar te, 1-2 muggar kaffe per dag och dricker nån extra energidryck o choklad emellan åt =D haha

2009-01-14 @ 16:51:52
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Katta

haha va snällt att du tänker på mig iaf ;)

hittills idag har ja ju kommit upp i 2 muggar kaffe o 1 te ;p



bådar inte gott detta =D



haha fast iof ja gillar mina hjärnspöken, då har ja ju nån att prata med iaf :)

2009-01-15 @ 16:59:13
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0