blandat skit

Hejsan!.
Hopp vad gör ni en sådan lördags morgon då?
Vakna själv för en timme sen. Har vart ute med Budda en sväng å gett både han och mig lite frukost.
Sanna Banan var ju här igår å hade med sig lite vin å ost och kex. Mycket fint. Men tyvärr (varför vet jag inte) så drack vi inge vin=(. Vi  pimpla i oss colan istället hehe.
Kolla på let´s dance blev mycket överaskad av samuelsson som dansa som en gud fast han ser ut å va stel som en pinne:P. Carl jan grankvist hmm HAHA!. Men jag skulle dock inte göra de bättre själv, men jag är inte med i programet heller;). Gilla även Morgon han rocka loss ute på dansgolvet.

Måste samla krafter till att traska den LÅÅÅÅÅÅNGA vägen till ica:D. Måste ha hundmat så Budda får någon mat i möra. Har väl så de räcker idag, men i möra blir de nog tomt. Måste även ha lite ciggisar. GE MIG PENGAR NÅGON!!!.
Traska till pappsen sen kanske:D.

Budda har nu tuggat slut på sitt ben, så nu måste man till djurshopen också:S. Fy så tråkigt. Eller så blir de ben från ica.. Men dom käkar han ju upp tills dom är slut, men men får väl ta de ifrån han efter en stund;)

Idag skulle man leka med Katta, om nu hon håller sig vaken *svårt att tro* ;)


Nej ska göra mig iordning å som sagt traska den låånga vägen till ica *snyft*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0